Keuzes
van hardware- en software, evenals de keuze van leveranciers zijn geen
allerdaagse vraagstukken. Automatisering moet een duidelijke bijdrage leveren
aan de doelstellingen van de bedrijfsvoering.
Beoordeling
en advies betreffende contracten met leveranciers en bemiddeling en arbitrage
bij geschillen.
Voorbeelden van dienstverlening:
- Toereikendheid automatisering voor de bedrijfsvoering, ook als Quick Scan
- Selectie van (standaard) applicaties
- Selectie van infrastructuur
- Selectie van leveranciers
- Opzet automatiseringsorganisatie
- Beoordelen van contracten
- Advies op het gebied van outsourcing
- Conflictbemiddeling
- Beoordeling en advies betreffende het beheer en de presentatie van
websites
- Beoordeling en advies betreffende de effectiviteit van
kantoorautomatisering
Typische vraagstukken waarvoor wij ingeschakeld kunnen worden:
‘Ik wil met een nieuw systeem gaan werken, maar ik wil niet het risico
lopen de verkeerde keuze te maken.’
'Welke leveranciers zijn voor mijn situatie de beste
automatiseringspartners?’
‘Hoe beheers ik de risico’s verbonden aan de invoering en ingebruikname
van nieuwe systemen?’
‘Hoe verbeter ik de informatievoorziening?’
‘Het nieuwe systeem draait nu al weer enkele jaren en nu vraag ik me af of
daaruit meer rendement is te halen?’
‘Wat levert ICT voor mijn organisatie nu eigenlijk op?’
‘Hoe kom ik tot een inhoudelijk faire automatiseringsovereenkomst?’
‘Zijn die contractvoorwaarden wel redelijk?’
‘Hoe borg ik de ongestoorde werking (continuïteit) van mijn systemen?